راه‌اندازی سرویس بیزتاک طلایی برای همکاران محترم دانشگاهی با هدف ارتقاء رفاه و بهینه‌سازی ارتباطات داخلی

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ | ۰۸:۵۴ کد : ۵۸۸ اخبار.
تعداد بازدید:۳۲
راه‌اندازی سرویس بیزتاک طلایی برای همکاران محترم دانشگاهی با هدف ارتقاء رفاه و بهینه‌سازی ارتباطات داخلی

در راستای ارتقای رفاه کارکنان و بهینه‌سازی ارتباطات داخلی، سرویس بیزتاک طلایی با همکاری اپراتور همراه اول برای همکاران دانشگاهی راه‌اندازی شد.

با بهره‌گیری از این سرویس، مکالمات بین همکاران دانشگاه به‌صورت رایگان انجام می‌شود و تماس‌های خارج از شبکه دانشگاه با ۳۰ درصد تخفیف همراه خواهد بود. این اقدام در راستای تسهیل ارتباطات درون‌سازمانی و کاهش هزینه‌های ارتباطی صورت گرفته است.

از مهم‌ترین مزایای این طرح می‌توان به حل چالش ارتباطی میان دو سایت دانشگاه (بلوار مدرس و شهر صدرا) اشاره کرد. با تخصیص شماره‌های داخلی اختصاصی برای همکاران، ارتباطات بین واحدها سریع‌تر و مؤثرتر انجام خواهد شد.

علاوه بر افزایش بهره‌وری، این طرح موجب صرفه‌جویی ۲۰ میلیارد ریالی از طریق حذف نیاز به خرید تجهیزات گران‌قیمت سنترال و تلفن‌های داخلی در سایت صدرا شده است.

امید است با اجرای این طرح، گامی مؤثر در جهت توسعه ارتباطات هوشمند، افزایش رضایتمندی و رفاه کارکنان دانشگاه برداشته شود.


نظر شما :