فرآیند ثبت نام همیار دانشجو (کار دانشجویی) در سامانه سجاد

۱۲ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۸ کد : ۱۷۵ اخبار
تعداد بازدید:۴۰۸
فرآیند ثبت نام همیار دانشجو (کار دانشجویی) در سامانه سجاد

به استحضار می رساند فرآیند ثبت نام همیار دانشجو (کار دانشجویی برای امور اداری واحد مربوطه) از نیمسال جاری از طریق سامانه جامع دانشجویان (سجاد) به آدرس: esrv.saorg.ir صورت می پذیرد و دانشجویان با مراجعه به این سامانه می توانند زمینه های همیاری را انتخاب و درخواست خود را حداکثر تا 14 دی ماه 1402 ثبت نمایند.

قابل ذکر است دانشجویانی که به عنوان دستیار آموزشی و پژوهشی فعالیت می کنند شامل این شیوه نامه نیستند و در سامانه ثبت نام نکنند. اطلاع رسانی در این خصوص متعاقبا توسط معاونت مربوطه صورت خواهد گرفت.

شرایط لازم:

  1. سقف استفاده از همیار دانشجویی برای هر نفر 100 ساعت در ماه می باشد که با توجه به بودجه تخصیص یافته و تعداد نفرات همیار در واحد مربوطه، تعیین می گردد.
  2. شماره حساب وارد شده در فرم ثبت نام باید مربوط به بانک صادرات و به نام شخص دانشجو باشد.
  3. برای کار دانشجویی واحدهای مربوط طبق فرم های پیوست در ابتدای نیمسال مجوز از امور اداری دریافت گردد. تایید و پرداخت کار دانشجویی اداری صرفا با اخذ مجوز از امور اداری قابل بررسی و پرداخت می باشد.
  • به پیوست فایل راهنمای ثبت نام همیار دانشجویی، آئین نامه ها و فرم های مربوطه جهت بهره برداری ارسال می گردد.
  • در صورت مواجه شدن با خطای ″شما مقطع شاغل به تحصیل ندارید″ در قسمت ویرایش اطلاعات سامانه سجاد آخرین اطلاعات مقطع تحصیلی را وارد و تیک تایید زده شود.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل در ثبت مشخصات در سامانه به کارشناس معاونت دانشجویی و فرهنگی (سرکار خانم فریدونی) مراجعه نمایید.

 


لینک دانلود فایل

( ۴ )

نظر شما :