گزارش بازدید از شرکت رامک

۲۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۱ کد : ۵۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۷
گزارش بازدید از شرکت رامک

بازدید از شرکت فرآورده های لبنی رامک در تاریخ ۳ خرداد ۱۴۰۲ توسط جمعی از دانشجویان مقطع کارشناسی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شیراز به سرپرستی آقای دکتر جواد زارعی عضو هیئت علمی این دانشکده برگزار گردید. هدف از این بازدید آشنایی با فرایند تولید محصولات، فرایند توزیع و فروش، پایگاه داده سیستم‌های عملیاتی و پشتیبانی، سیستم‌های مرتبط با هوش تجاری بود.

شرکت فراورده‌های لبنی رامک در سال ۱۳۷۴ در شیراز تأسیس گردید. هر روزه طیف وسیعی از محصولات لبنی در این شرکت در حال تولید می‌باشد و در حال حاضر در حوزه فرآورده‌های لبنی بیش از ۱۰۰ نوع محصول را تولید می‌نماید. انواع شیر، پنیرهای خامه‌ای، ساده، طعم دار، سنتی و مدرن، انواع ماست‌های همزده و کم چرب و پرچرب، انواع دوغ، کشک، خامه، کره، انواع محصولات از تولیدات جاری شرکت رامک است.

در ابتدای بازدید، مسئول روابط عمومی شرکت رامک، فیلمهایی را جهت معرفی این شرکت برای دانشجویان در نظر گرفته بودند.

در ادامه، به همراه سرپرست خط تولید، بازدیدی از فرایند تولید محصولات شرکت رامک مانند شیر، کره، پنیر، پنیر پیتزا و ... انجام شد.

در نهایت، معاون واحد برنامه ریزی تولید شرکت رامک، در مورد فرایند پیش‌بینی میزان فروش محصولات، برنامه ریزی توزیع، برنامه ریزی خرید مواد اولیه، برنامه ریزی تولید و تصمیمات دیگر واحدهای مختلف شرکت، توضیحاتی را به دانشجویان ارائه نمودند. این جلسه، به صورت پرسش و پاسخ بین دانشجویان و معاون واحد برنامه ریزی تولید ادامه یافت و در خاتمه، هدایایی از طرف شرکت رامک به بازدیدکنندگان داده شد.

 


( ۱ )

نظر شما :