صفحه شخصی دکتر محمدصادق رضایی

             

دکتر : محمد صادق رضایی
مرتبه علمی:استادیار
کارشناسی مهندسی کامپیوتر گرایش مهندسی فناوری اطلاعات
کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش مهندسی فناوری اطلاعات
دکتری مهندسی کامپیوتر گرایش مهندسی فناوری اطلاعات

دانشکده :مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات

پست الکترونیک :  rezaei[@]sutech.ac.ir

شماره تماس:۳۷۲۶۱۳۹۱-۰۷۱

آدرس:شیراز، بلوار مدرس، خیابان شهید کلانتری، دانشگاه صنعتی شیراز دانشکده مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات ،کد پستی ۱۳۸۷۶-۷۱۵۵۷

   زمینه های پژوهشی

  1.  

   پیشینه پژوهشی

مقالات چاپ شده در نشریات

  1. رضایی ،م.ص؛منتظر،غ؛« گروه بندی یادگیرندگان در سامانه‌های تطبیق یادگیری به کمک روش خوشه‌بندی پیوندی فازی»، مجله مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران؛ جهاد دانشگاهی؛ سال سیزدهم،  شماره ۲-ب،زمستان۱۳۹۴، صفحات ۱۲۳-۱۳۲. (علمی و پژوهشی)
  2. رضایی ،م.ص؛منتظر،غ؛« گروه‌بندی همگن یادگیرندگان الکترونیکی بر اساس رفتار شبکه ای آنان»، نشریۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران؛ سال هفتم، شماره ۲۱ و ۲۲، پاییز و زمستان ۱۳۹۳. (علمی و پژوهشی)
  3.  Rezaei, M, S, and Montazer G,A.‎ ‪"An automatic adaptive grouping of learners in an e-learning environment based on fuzzy grafting and snap-drift clustering.‎"‬ International Journal of Technology Enhanced Learning, vol:8, no.‎ 2 (2016)‎: 169-186.‎, (ISI & Scopus),
  4. Haghighathoseini, Atefehsadat, Hossein Bobarshad, Fatehmeh Saghafi, Mohammad Sadegh Rezaei, and Nader Bagherzadeh.‎ "Hospital Enterprise architecture framework (Study of Iranian University Hospital Organization).‎" International Journal of Medical Informatics (۲۰۱۸), (ISI, IF:3.‎21 & Scopus).
  5. Rezaei, M, S, Bobarshad H, and Badie, K.‎ ‪" Toward Enhancing Collaborative Learning Groups Formation in Q&A Website Using Tag-based Next Questions Predictor "‬ International Journal of Technology Enhanced Learning, ۱۱, no.‎ 4 (2019)‎: 441-462, (ISI & Scopus)
  6. Rezaei, M, S, Bobarshad H, and Badie, K.‎ “Prediction of Learner’s Appropriate Online Community of Practice in Question and Answering Website: Similarity in Interaction, Interest, Prior Knowledge”.‎  Journal of Interactive Learning Environments, InPress (۲۰۱۹), (ISI, IF:1.‎906 & Scopus).
  7. Rezaei, M, S, Badie, K, Ahmadi, HR.‎ “The Formation of Online Communities of Practice Based on Prior Learning Behavior in an Informal Learning Environment ‪(Case Study Question and Answering Website)‬”.‎  IEEE Transaction on Learning Technology, Under Review (Major Revisions) (۲۰۱۹), (ISI, IF:2.‎315 & Scopus).
  8. Goodarzi, Babak, Reza Javidan, and Mohammad Sadegh Rezaei. "A Vision-Based Method for Human Activity Recognition Using Local Binary Pattern." In 2023 13th International Conference on Computer and Knowledge Engineering (ICCKE), pp. 209-215. IEEE, 2023.

مقالات ارائه شده در کنفرانس ها

  1. رضایی، م.ص. و رضایی،د؛ «سامانه آموزشی پژوهش محور: رویکرد نوینی در طراحی سامانه های آموزش سازمانی»؛ مجموعه مقاله‌های دومین‌کنفرانس بین المللی مدیران آموزش و چهارمین کنفرانس ملی سازمان های خدماتی و تولیدی ؛ انجمن مدیریت ایران؛ تهران؛ ایران؛ مهرماه۱۳۸۹
  2. بوشهریان، ا، رضایی،م.ص، : «ارائه معماری نوینی مبتنی بر هستان شناسی جهت ایجاد خودکار مسیر آموزش الکترونیکی در محیط سرویس گرا»، مجموعه مقاله‌های ششمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی؛ دانشگاه تهران؛ تهران؛ بهمن ماه ۱۳۹۰. (مقالۀ برتر)
  3. رضایی، م.ص؛ موسوی،ج؛ شایسته فر،م؛ کارگری، م؛ « بررسی آسیب‌های آموزش بررسی آسیب­های سازمانی و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن (مطالعه موردی: مرکز آموزش­های آزاد دانشگاه تربیت مدرس)»، مجموعه مقاله‌های دومین همایش آسیب شناسی آموزش سازمانی با رویکرد کاربردی مبتنی بر تجربیات اجرایی سازمان­ها، انجمن مدیریت ایران؛ تهران؛ ایران؛ بهمن‌ماه۱۳۹۱.
  4. منتظر،غ؛رضایی،م.ص؛ « گروه‌بندی یادگیرندگان در محیط یادگیری الکترونیکی با استفاده از روش خوشه‌بندی پیوندی بهبودیافته»، مجموعه مقاله‌های هفتمین کنفرانس ملی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی یادگیری وآموزش ‌الکترونیکی؛ دانشگاه شیراز؛ شیراز؛ بهمن‌ماه ۱۳۹۱.
  5. منتظر،غ؛رضایی،م.ص؛ « طبقه‌بندی‌ یادگیرندگان درسامانه‌های یادگیری الکترونیکی بااستفاده ازشبکه‌ی عصبی کوانتومی»، مجموعه مقاله‌های دوازدهمین کنفرانس ملی سیستم‌های هوشمند؛مجتمع آموزش عالی بم؛بم؛بهمن‌ماه۱۳۹۲
  6. رضایی ،م.ص؛منتظر،غ؛« شناسایی گروه‌های یادگیرندگان در محیط یادگیری الکترونیکی بر اساس سبک یادگیری»، مجموعه مقاله‌های هشتمین کنفرانس ملی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی یادگیری و آموزش‌الکترونیکی ؛پژوهشگاه علوم و فنّاوری اطلاعات ایران؛ تهران؛ اسفندماه۱۳۹۲ .
  7. رضایی ،م.ص؛منتظر،غ؛« تشخیص هوشمند بدافزارهای نسل جدید به کمک ترکیبی از نظریه‌های مجموعه‌های فازی-نادقیق»، مجموعه مقاله‌های چهارمین کنفرانس بین‌المللی در مهندسی برق و کامپیوتر ؛ دانشگاه تهران؛ تهران؛ دی‌ماه ۱۳۹۵ . (مقالۀ برتر)
  8. رضایی ،م.ص؛بوبرشاد، ح؛« هدایت یادگیرندگان در محیط‌های یادگیری غیررسمی: تخمین موضوع آتی یادگیری»، مجموعه مقاله‌های دوازدهمین کنفرانس ملی و ششمین کنفرانس بین‌المللی یادگیری و یاددهی ‌الکترونیکی ؛ دانشگاه تهران؛ تهران؛ اسفندماه ۱۳۹۶.
  9. Montazer, G.A.‎;‎ Rezaei, M.S.; , "A new approach in e-learners grouping using Hybrid Clustering Method," Education and e-Learning Innovations (ICEELI), 2012 International Conference on , vol.‎, no.‎, pp.‎1-5,Tunesia, 1-3 July 2012
  10. Montazer, G.A.‎;‎ Rezaei, M.S.; "E-Learners Grouping In Uncertain Environment Using Fuzzy ART-Snap-Drift Neural Network," e-Learningand e-teaching (ICELET), 2013 International Conference on , ,Shiraz, Iran,13-14February 2013.‎
  11. Rezaei, M.S, Bobarshad, H.‎;‎ "Learning Path Prediction in Social Learning Network”, Electrical, Mechanical & Mechatronics Engineering , International Conference on ,Tehran, Iran,17 February 2017.‎

 

پایان نامه ها

 

چاپ کتاب

 

   پیشینه آموزشی

  1.  

  سایر

  1.