خلاصه وظایفی که اداره رفاه با هماهنگی مدیر محترم اموراداری انجام می دهد به شرح زیرمی باشد:
۱- ارائه خدمات رفاهی به پرسنل
۲- معرفی افراد جهت دریافت وام قرض الحسنه به بانک و انجام امور بیمههای درمانی و،مکمل
۴- معرفی اعضاء هیئت علمی ، کارکنان رسمی و پیمانی و بازنشستگان جهت دریافت کمک هزینه ازدواج و فوت
۵- انجام امور امکانات رفاهی دانشگاه اعم از مهمانسرا ، زائرسرا و باشگاه ورزشی
مدیریت امور مالی به عنوان یکی از مدیریتهای زیر مجموعه معاونت اداری و پشتیبانی دانشگاه محسوب میشود.
حوزه معاونت اداری و مالی متشکل از دو مدیریت امور اداری و مالی انجام کلیه امور اداری ، مالی ،منابع انسانی ، امور رفاهی ،پشتیبانی و تدارکات ، حفظ و حراست از اموال و تعمیر و نگهداری فضاهای دانشگاه را بر عهده دارد .این مدیریت شامل ادارههای کارگزینی، رفاه کارکنان و دبیرخانه بوده و کلیه امور مربوط به فرآیندهای اداری، رفاهی و کارگزینی دانشگاه را مدیریت مینماید.