تجلیل از جناب آقای دکتر عرفان کدیور پژوهشگر برتر ارتباط با صنعت دانشکده فیزیک

تجلیل از جناب آقای دکتر عرفان کدیور پژوهشگر برتر ارتباط با صنعت دانشکده فیزیک

۰۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰ کد : ۲۰۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۱
بسمه تعالی مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه و دانشکده ­ها، با حضور  اعضای هیئت علمی دانشگاه و هیئت رئیسه، در محل سالن دکتر طاهری در روز دوشنبه مورخ ۲۰ آذرماه سال ۱۴۰۲ برگزار گردید و جناب آقای دکتر عرفان کدیور به عنوان پژوهشگر برتر ارتباط با صنعت از دانشکده فیزیک برگزیده شدند. ضمن تبریک به جناب آقای دکتر عرفان کدیور، برای ایشان آرزوی سلامت و توفیق روزافزون در همه عرصه های زندگی داریم.
تجلیل از جناب آقای دکتر عرفان کدیور پژوهشگر برتر ارتباط با صنعت دانشکده فیزیک

بسمه تعالی

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه و دانشکده ­ها، با حضور  اعضای هیئت علمی دانشگاه و هیئت رئیسه، در محل سالن دکتر طاهری در روز دوشنبه مورخ ۲۰ آذرماه سال ۱۴۰۲ برگزار گردید.

دکتر شفیعی، رئیس دانشگاه، در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته پژوهش در خصوص وضعیت دانشگاه در نظام های رتبه بندی بین المللی و جایگاه علمی و پژوهشی دانشگاه گزارش مختصری ارائه کرد. در ادامه  پژوهش و فناوری دانشگاه گزارش جامعی از حضور دانشگاه در نظام های رتبه بندی جهانی و آسیایی، وضعیت اتشار مقالات اساتید در پایگاه های بین المللی نظیر اسکوپوس پرداخت. دکتر پاکارزاده در ادامه اظهار امیدواری کرد که آینده نزدیک گرنت همه اساتید مشخص و پرداخت خواهد شد.

  در ادامه مراسم مدیر فناوری و کارآفرینی دانشگاه گزارشی در خصوص پیشرفت فاز تکمیلی پروژه عمرانی مرکز نوآوری و کارآفرینی و همچنین تعداد تیم های مستقر در این مرکز و همچنین شرکت های فعال در مرکز رشد دانشگاه ارائه نمود.

در ادامه مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه، گزارشی در خصوص میزان عقد قراردادهای ارتباط با صنعت و همچنین میزان پیشرفت و چگونگی وضعیت سایر قرارداها به اطلاع اعضای هئت علمی دانشگاه رساند.

     پروفسور رزاقی رئیس دانشکده می سی سی پی امریکا، به عنوان مهمان ویژه این برنامه به ایراد سخنرانی در خصوص هفته پژوهش و نقش ریاضیات در حوزه های مختلف پرداخت.

در این مراسم  جناب آقای دکتر حسینی به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده فیزیک و از جناب دکتر عرفان کدیور به عنوان پژوهشگر برتر ارتباط با صنعت از دانشکده فیزیک برگزیده شدند.

ضمن تبریک، برای ایشان آرزوی سلامت و توفیق روزافزون در همه عرصه های زندگی داریم.

 


نظر شما :