بیانیه بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شیراز به مناسبت عروج ملکوتی رئیس جمهور مردمی و هیئت همراه

۰۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۵ کد : ۲۶۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۷۷
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شیراز به مناسبت عروج ملکوتی رئیس جمهور مردمی و هیئت همراه
فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ ﴿آل عمران - ۱۷۰﴾
آنها بخاطر آنچه  خداوند از فضل خود به ایشان بخشیده است؛ شادمانند و به  کسانی که هنوز به آنها ملحق نشده‌اند [ مجاهدان و شهیدان آینده]، مژده می دهند که نه ترسی بر آنهاست و نه اندوهی خواهند داشت.
 
#سلام_علی_ابراهیم
 
سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور انقلابی، پر تلاش و خستگی ناپذیر که خود را خادم الرضا و خادم ملت ایران می نامید، در شب میلاد امام رئوف به همراه  جمعی از یارانشان به دیدار ولی نعمت مردم ایران شتافت و اندوهی جانکاه را بر جان تمامی دوستداران انقلاب به جای گذاشت.
خدمت صادقانه، روحیه متواضعانه توام با رأفت و جدیت، سعه صدر، تقوا و دوری از حواشی نمونه ای برجسته از شاگردان مکتب خمینی کبیر در کنار شهیدانی چون رجایی، باهنر، بهشتی و سلیمانی به نمایش گذاشت.
تقارن عروج ملکوتی رئیس جمهور مردمی با وزیر خارجه ظلم ستیز و دردمند مظلومان جهان و شخصیت بدیع، کم نظیر و محبوب آیه الله آل هاشم به عنوان سومین شهید محراب در تبریز و استاندار جهادگر استان آذربایجان شرقی و دیگر همراهان خدمتگزار  جمهوری اسلامی جلوه ای زیبا از مشیت و حکمت الهی در تفسیر جمله «شرط شهید شدن شهید بودن است» را جلوه گر ساخت.
بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شیراز این عروج شهادت گونه را به پیشگاه مقام معظم رهبری، خانواده ارجمند شهدا و تمامی مردم ایران و آزادگان جهان تسلیت عرض می کند.
 إنشالله در  انجام تکلیف و ادای دین تا رساندن کشتی انقلاب به دست  ولی عصر «عج الله » منش این شهیدان را  نصب العین حرکت خود  قرار دهیم.
 
بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شیراز

( ۳ )

نظر شما :