درباره معاونت

دکتر محمدرضا صالحی

مرتبه علمی

استاد

تلفن ثابت

۳۷۳۵۳۵۰۰– ۰۷۱

پست الکترونیکی

salehi@sutech.ac.ir

 

شرح وظایف معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه:

  • تشکیل جلسات شورای تخصصی آموزشی و شورای تخصصی تحصیلات تکمیلی به منظور سیاست گذاری آموزشی
  • انجام مطالعات و برنامه ریزی های لازم به منظور رشد تحصیلات تکمیلی متناسب با نیاز کشور، منطقه و جهان (توسعه رشته های بین رشته ای، شناسایی و راه اندازی رشته های جدید و توسعه برنامه پسادکتری)
  • برنامه ریزی به منظور ارتقای ساز و کار حمایت و هدایت تحصیلی دانشجویان
  • تهیه و تنظیم برنامه های لازم جهت توسعه همکاری های آموزش بین المللی با اولویت کشورهای منطقه
  • برنامه ریزی به منظور ارتقاء رتبه دانشگاه در سطح ملی و بین المللی
  • برنامه ریزی به منظور توسعه کیفی قطب های علمی متناسب با نیاز کشور
  • بررسی های لازم به منظور کسب اعتبار ملی و بین المللی در گروه ها و بخش های آموزشی، ارتقاء کیفیت آزمون ها و ارتقاء کیفیت برنامه ها و دوره های آموزشی
  •  بستر سازی فرهنگی، فنی و تخصصی در راستای توسعه آموزش مجازی و ترکیبی
  • برنامه ریزی به منظور سازماندهی، جذب، ارتقاء و توسعه دانش و مهارت های اعضاء هیأت علمی
  • تدوین شرح وظایف اعضای هیات علمی
  • تدوین آیین نامه مرتبط با امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه
  • تشکیل جلسات ترفیع پایه اعضا هیات علمی
  • برنامه ریزی برای استقرار و گسترش خدمات الکترونیکی و هوشمند سازی
  • برنامه ریزی بمنظور گسترش آموزش مداوم، آموزش های کوتاه مدت در سطح ملی و بین المللی و گسترش دوره های مجازی و استفاده از قابلیت های رسانه های جمعی
  • برنامه ریزی بمنظور ارتقاء سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر

   ..............................................................................................................................................................

نام ونام خانوادگی

سمت

مریم قدوسی

مسئول دفتر

 

 

 

 

شرح وظایف:

الف) معاونت آموزشی

  1. تهیه پیش ­نویس نامه­ ها در اتوماسیون اداری 
  2. ثبت و ارجاع نامه­ های دریافتی از ارگان های دولتی و سایر سازمان ها، دانشگاه ها و موسسات
  3. کارشناس سایت معاونت آموزشی
  4. تهیه گزارش مرتبط با امور اعضاء هیات علمی
  5. تهیه صورتجلسات شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی
  6. تهیه و تنظیم لوح تقدیر و گواهی ها به اساتید و دانشجویان
  7. انجام کلیه امور مربوط به برگزاری کارگاه های آموزشی
  8. انجام کلیه امور مربوط به مراسم ها از قبیل استاد نمونه آموزشی و ...
  9. پاسخگوئی به مراجعین
  10. پاسخگویی به تماس­ ها، برقراری ارتباط با دانشگاه ها و سایر موسسات
  11. تنظیم برنامه‌های کاری و ملاقات معاون آموزشی دانشگاه
  12. تنظیم جلسات و هماهنگی دعوت از افراد

 

    ب) دفتر هدایت استعداد درخشان

 

  1. ثبت نام دانشجویان متقاضی واجد شرایط عضویت در دفتر هدایت استعدادهای درخشان
  2. اعزام دانشجویان به المپیادهای غیر متمرکز دانشجویی
  3. همکاری با بنیاد نخبگان استان فارس
  4. پذیرش متقاضیان بدون آزمون در مقطع تحصیلات تکمیلی
  5. انجام مراحل گزینش پذیرفته شدگان بدون آزمون در مقطع تحصیلات تکمیلی
  6. ارائه گواهی عضویت و پذیرش دانشجو (درصورت لزوم)

      ....................................................................................................................................

نام ونام خانوادگی

سمت

مرضیه زارع

کارشناس مسئول

 

 

 

 

شرح وظایف:

  1. پیگیری و پیاده سازی فرایندها در سامانه آموزشی گلستان
  2. حق التدریس اعضای هیات علمی
  3. ترفیع پایه و احتساب سنوات اعضای هیات علمی
  4. محاسبه حق داوری اعضای هیات علمی در جلسات پایان نامه و رساله دکتری
  5. پیگیری امور اجرایی آزمون بسندگی زبان دانشجویان دکتری
  6. انجام امور مربوط به فرصت کوتاه مدت تحقیقاتی دانشجویان دکتری (داخل و خارج از کشور)

      ............................................................................................................................................

نام ونام خانوادگی

سمت

مهتاب برازجانی

کارشناس آموزشی

 

 

 

 

شرح وظایف:

  1. درخواست ردیف استخدامی
  2. طرح سربازی اعضای هیأت علمی
  3. صدور حکم قرارداد همکاری/پیمانی اعضای هیأت علمی جدید الاستخدام
  4. صدور حکم تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی
  5. ارتقاء مرتبه اعضای هیأت علمی
  6. محاسبه ذخیره و باز خرید مرخصی اعضای هیأت علمی
  7. بورس و لغو تعهدات اعضای هیأت علمی بورسیه
  8. امور مربوط به انتخاب استاد نمونه آموزشی
  9. بروز رسانی اطلاعات اعضای هیأت علمی در سامانه کارمند ایران
  10. بروز رسانی اطلاعات در سامانه آموزش عالی (HES)

      ..........................................................................................................................................