آرشیو اخبار

۰۶. دریافت نتیجه جدید

مشتریان و پژوهشگران می‌توانند بعد از تحویل نمونه و انجام آنالیزها توسط کارشناسان مربوطه، نسبت به تحویل نتیجه آنالیزهای خود اقدام کنند.

ادامه مطلب

۰۵. تحویل نمونه جدید

مشتریان و پژوهشگران بعد از پرداخت هزینه برای انجام فرآیند پذیرش باید نمونه خود را طبق دستورالعمل آزمون انتخابی تحویل واحد مربوطه دهند تا پذیرش انجام شود.

ادامه مطلب

۰۴. ثبت سفارش در سامانه جدید

مشتریان و پژوهشگران بعد از انتخاب آزمون مورد نظر خود، باید اقدام به ثبت سفارش و پرداخت هزینه طبق دستورالعمل تعیین شده در آزمون انتخابی نمایند تا پذیرش فرآیند بعدی را طی کند.

ادامه مطلب

شرایط دریافت گواهینامه آزمون جدید

به اطلاع مشتریان محترم می‌رساند نتایج و گواهینامه آزمون در کارتابل مشتری قابل مشاهده است. در صورت نیاز به گواهینامه آزمون با مهر و امضای اپراتور و مدیر آزمایشگاه لطفا قبل از مراجعه حضوری حتما با اپراتور مربوطه هماهنگ فرمایید

ادامه مطلب

متوقف شدن آزمون XPS جدید

به اطلاع مشتریان محترم می رساند "دستگاه طیف سنج فوتوالکترون اشعه ایکس مربوط به آزمون XPS "در دست تعمیر می باشد و پذیرش این آزمون تا اطلاع ثانوی متوقف است. پس از راه‌اندازی مجدد، شروع به کار آزمایشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

ادامه مطلب

ساعت کاری آزمایشگاه در فصل گرما جدید

به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند برای مدیریت مصرف برق در فصل گرما، ساعت کاری آزمایشگاه مرکزی از روز ۱۶ خردادماه الی ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۳، از ساعت ۷:۱۵ صبح الی ۱۳:۴۵ می‌باشد.

ادامه مطلب

۰۳. ثبت درخواست آزمون جدید

مشتریان و پژوهشگران باید از لیست آزمون‌های موجود آزمون درخواستی خود را جستجو و ثبت درخواست را انجام دهند تا بتوانند خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

ادامه مطلب

۰۲. سامانه مشتریان جدید

مشتریان و پژوهشگران حقیقی و حقوقی باید برای سفارشات خود در سامانه مشتریان ثبت نام کنند تا بتوانند روند سفارشات خود را به صورت بر خط پیگیری نمایند.

ادامه مطلب

۰۱. مشاوره جدید

ما سعی کرده‌ایم قبل از هر چیز امکان مشاوره را برای مشتریان و پژوهشگران خود فراهم کنیم و در این امر شما را راهنمایی خواهیم کرد.

ادامه مطلب